Uppdatering!

Ja, jag vet att jag är dålig på att uppdatera men har priorietat andra saker den senaste tiden som att träna hund, va ute mm……  óch sen när jag väl ville uppdatera så kunde man inte för att de höll på och fixa med serven antar jag där bloggen ligger…

I alla fall.  Förra söndaen så tävlade vi med laget på Kista tävlingarna. Fräzy var inte med eftersom hon löper men vi var ett glatt gäng som körde.

Disk i första loppet men i mål kom vi på lopp två!

Bowie hann med att vara hysterisk, smita från mig när jag skulle lägga in honom i buren han delade med Dusty, smet då ner på tävlingsplanen med en arg matte efter sig…. Får berätta mer om detta sen för nu ska vi iväg på en hoppteknikkurs för Vappu!

Lite bilder i alla fall och klicka på länken till Madde som har filmerna!

http://www.fartfylld.2u.se/

 Carro, vår personliga koppel och hundhållare och fotograf  tog lite fina bilder! Här är några på Dusty in action!

Starten

Dusty högt över hindrerna!

Ibland ska man ha tur med.... inget KF fel här inte..... =)

GALEN!!! =)

/Kramar Lisan med flock!

Meddelanden ?
Cissie:
Han e så söt jättebebin…eller har han blitt stor nu sen lillebror kom?
Svante & Fräzy:
Hej på er !!!
Både jag och Fri sörjer att vi inte kunde tävla…men vi får väl ta igen det på nästa tävling !!!
Dock har vi studerat bilderna och är förundrade över att du inte fick fel på nedfarten…men det kanske är en klo som nuddar kf som vi inte kan se !!!
Fräzy hälsar till Dig och pojkarna med svansviftningar och jag skickar klappar i massor !!! Och till Dig Lisa, en stor KRAM från mig !!!!
Madde:
Haha vadå LIIIITE sent???
Det här inlägget postades i Inlägg. Bokmärk permalänken.

Kommentera

