Äntligen skriver jag här igen….

Ja… det blir lång mellan gångerna……

Jag har haft mycket för mig, vi har tävlat agility, tävlat agility, tränat mer agility och i helgen så blir det lite till…..

Sen har Dusty och jag hunnit komma imål några lopp, diskat oss ett par plockat en SM-pinne med Madde, Ila och Fri (Husse jobbade så vi lånade henne… )

Bowie har kommit på tjusningen med att bada så att han inte lyssnade, Fri och husse har varit på besök här i Sthlm ett par gånger….

Och sen så har jag även hunnit jobba…. Har mycket på jobbet, mycket att planera på fritiden och känner att jag inte har tid eller ork att uppdatera bloggen just nu…….

Men snart så kommer vi igen!

Kramar

Meddelanden
Madde:
höhö, du är ju fortfarande bättre på att uppdatera än va jag är.. moahah
Det här inlägget postades i Inlägg. Bokmärk permalänken.

Kommentera

