Nygammalt jobb!

Ja, efter en hel del funderingar och så har jag nu beslutat att gå tillbaka till Södran!

Det finns flera olika anledningar till detta, och jag hoppas och vet att det nog var det rätta beslutet just nu i alla fall! Det har ändå varit lärorikt att se en annan arbetsplats, deras för och nackdelar, så lite har jag utvecklats i alla fall, vilket är kul.

Annat som krånglat för mig sista tiden är att min nya bil har blivit krockad när den stod parkerad så att förardörren inte går att öppna. Idag är den dock inlämnad för att fixas, så nu är det problemet ur vägen.

Jag har haft noll motivation att träna hundarna men det är på väg åt rätt håll nu i alla fall  Som den agilitynörd som jag är har jag faktiskt byggt en nedfart som Bowie och jag kan träna (okej Bowie) på hemma varje dag nu! Blev riktigt nöjd med resultatet! Bild kommer senare….

Jag skulle kunna rabbal upp en hel del andra saker här med men känns inte så kul, nu har jag lämnat det bakom mig och hoppas på ljusare tider, mycket och bra hundträning!

Just det! Måste bara skryta lite om Bowie! Svante och jag träffades härom dagen och tränade Bowie och testade gungan på honom, och vilken kille! Första gången vi körde den och han var inte ett dugg rädd för att det smällde eller att den gungade ner lite! Helt otrolig hund, nu gäller det bara att jag lär mig att handla honom så får vi se vart det kan bära!

Kram

Meddelanden
Carro:
Bra, vi har saknat dig på Södran !!! När går du tillbaka dit?
Många kramar och hälsningar från Carro, Pascha & Virre-bus
Cissie:
Prexis Lisan, nu har du testat, nu vet du;-) Tycker du hanterar detta megabra!
Therese o Dimma:
Vad kul att dte går bra med Bowie!! Min träningslust har oxå legat nere nu ett atg – måste vara mörkret…
Alex o vovvar!:
Fan Lisa! Detta kommer bli så bra, med mörkret dippar man lite, men nu är du påväg tillbaka, välkommen! O du, vi måste börja träna sen när jag är tillbaka med herrn, vi vill oxå köra agility ! Kanske ska komma hem till dig o prova nedfarten!!!! Kraaaaam
Lottie:
Hej, undrade vad som hänt med blogg o ditt liv kul du är på gång igen, du o världens bästa Bow Wow! vov vov!
Det här inlägget postades i Inlägg. Bokmärk permalänken.

Kommentera

