GRATTIS DUSTY!

Okej, dagen efter, jag vet men bättre sent än aldrig… =)

Igår, den 7/8 fyllde Dusty hela 5 år! Tänk vad tiden går fort…

Mycket har vi hunnit med, men det som Dusty tycker passar bäst är att valla och vara en mysig familjehund, inte någon tävlingshund i agility, bruks eller lydnad.

Tack att du finns Dusty, att du delar med dig av dina galna upptåg och bara är en mysig hund! Tänk vad mycket jag har lärt mig på denna bruna ganska stora ”korv”. =)

Dusty under sina 5 levnadsår hunnit med att:

– Göra matte galen i hundar och lärt henne en hel del

– Tävlat i lydnad och agility (klass 2)

-Gjort MH och varit provhund för L-test tullen för nya beskrivare

– Stand in hund Joe Laberos show ”Invided to Labero”

– Kurshund med matte på hennes agilitykurser

– Blivit ”storebror” till Bowie

– Sist men inte minst har han även varit matchmaker och ”parat ihop” matte med husse Svante!

Tack för att du finns min fina skrutthund! Jag ser fram emot många långa och roliga år tillsammans med Dig!

 

/Kram Lisa och Bowie

Det här inlägget postades i Inlägg. Bokmärk permalänken.

En kommentar till GRATTIS DUSTY!

  1. Therese o Dimma skriver:

    Jag håller med dig – valla är superkul, är helt fast!! =) O jag o Dimma säger stort grattis till VP’t!!!!

Kommentera

