B-Höfter!!!!!

Såg att resultatet på Bowies senaste HD-röntgen kommit in nu och där står det B!!!!!!

=)

Fy fan vad glad jag blir!!!!

Det här inlägget postades i Inlägg. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till B-Höfter!!!!!

  1. Hanna & Pirko skriver:

    Grattis grattis! Då är det bara att köra på!

    • Matilda skriver:

      Hejsan

      Brukar kika in här då och då=)
      En fråga, röntgades han först med Dormitor och den senare med plegacil?
      Jag var såå velig när jag för ca 2 v röntgade min tös, men jag valde att röntga med dormitor men skulle säkert ångra mig om hon fick hd fel och röntga om med plegecil så väntan var olidlig men tack gode gud fick hon A-höfter och Ua på armbågarna.
      En snubbe jag känner röntgade sin hane med dormitor och fick B-C men röntgade om med pleg efter ca 6 månade och fick B-B! Detta med Hd röntgen är en djungel och jag kan egentligen tycka att alla hundar borde röntgas med samma medel.

      Men jättegrattis till fina resultat=)

  2. thosse skriver:

    Härligt!! Hopaps på samma resultat för Dimma sen när hon ska röntgas om =) I vinter ska hon skritttränas i snön =) Tur hon inte vet vad som väntar henne =)

    Tack för inlägget o jo jag har facebook. Ska se om jag hittar dig på FB.

    Kram

Kommentera

