Mina hjärtan! <3

Mina fina vänner, Dusty och Bowie!
Och Bamse som gjorde att jag började med hunderiet, han som alltid kommer att ha en speciell plats i mångas hjärtan! Hunden med stort D!
 
Dusty och Bamse! Tänk att skrutt har varit liten en gång i tiden….. ❤
 
 

Bowie som bebis! ❤

Tänk vad tiden går fort!

Dusty som fyller hela 6 år i år och Bowie som fyller 3! Mina underbara fyrbenta vänner som alltid finns där i vått och torrt, som är mina ständiga följeslagare som som jag vet aldrig kommer att överge mig, svika mig eller med mening vara dum mot mig!

Ta hand om era fyrbenta vänner därute och vårda dem väl!

/Lisan och hundar

Det här inlägget postades i Inlägg. Bokmärk permalänken.

Kommentera

