Liten vallfilm på Bowie <3

Liten film på Bowies och mitt vallår. Vi har gått frammåt jättemycket detta år, både tävlingsmässigt men framför allt så känns det som att vi har börjat hitta varann, Bowie har tänt till ytterligare, han har utvecklats och det känns så jäkla kul!

Bowie har sina brister i vallningen men det har även jag och vi är varandras läromästare!
Älskar verkligen denna hund och är så himla glad att han kom in i mitt liv!

Nu tar jag och hundarna vallvila för detta år, även om vi kommer träna lite på våra egna djur, men nu är det tid för eftertanke, och träning på grund och detaljnivå! =)

Det här inlägget postades i Inlägg. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Liten vallfilm på Bowie <3

  1. Vill jättegärna se filmen, men det står att den är privat. 😦

  2. Lisa skriver:

    Jättekonstigt, för den är inte det….
    Har massa filmer på min hemsida (samma som jag lagt upp häör…..)

    http://www.hundflocken.se och kolla på filmer ifall du vill… 😉

Kommentera

