Lugn vecka…

Denna vecka har varit jobbvecka…. Allt från ganska lugn till mkt på jobbet vecka…. Jobba, sova, äta, kolla fåren, sova….

image

När man jobbat natt får man lite annorlunda sovtider… 🙂 bilden ovan tycker jag är ganska fin i sin enkelhet…. Mitt i natten…. Mörkt… Endast lycktstolpen som lyser… Man blir lite knäpp med konstiga sovtider…

image

Har i alla fall kollat ut lite fler tävlingar vi hoppas komma med på! Vore kul att få tävla lite på de tävlingar som är i närheten så håller tummarna för att vi kommer med! Roligt är även att vi är på en 25 plats till nötcupen med endast två resultat! Tyvärr lär vi väl inte hinna placera oss tillräckligt bra för att komma med till cupen, är endast 10 som kommer med och för att lyckas skulle det innebära att vi dels borde förbättra det resultatet som endast är en poäng och sedan komma på typ en första plats och en andraplats som sämst… 🙂 men men… Med tanke på att alla andra i princip tävlat många fler tävlingar är vi ändå nöjda. Dessutom tror inte jag att Bowie och jag har något på nöttävlingen att göra… Så har istället bokat in en IK2 den helgen! 🙂

image

image

Annars är det lite knåp och pysselstuga hemma hos mig just nu.:/ försöker få till denna Border collie så den ska få sitta på min takbox! Vore kul och fint! Har nu testat att måla men blev inte så bra resultat som jag velat…. Ska nog försöka mig på att spraymåla på den sen…. Resultat kommer senare…

Annars har det bara varit lugna dagar. Lite cykelturer med blandad fysträning för hundarna och självklart obligatoriskt bad har de fått göra i helgen! Och fixat med fåren så klart.
Näe. Nu dags för sovklockan…. Ladda för ny jobbvecka!

Kram lisan och hundar

Det här inlägget postades i Inlägg. Bokmärk permalänken.

Kommentera

